Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

WE RUN OUT OF TIME!


Σου έχει τύχει να ξυπνάς το πρωί σχεδιάζοντας το πρόγραμμα της ημέρας και το βράδυ να βλέπεις ότι δεν πρόλαβες να κάνεις ούτε τα μισά;
Να φτιάχνεις "to do lists"  και τελικά να μεταφέρεις τη λίστα της προηγούμενης μέρας στην επόμενη;
Για εμένα, τα δύο τελευταία χρόνια είναι καθημερινό φαινόμενο μιας και ο χρόνος που έχω για τον εαυτό μου έχει μειωθεί δραματικά - έχει εξαλειφθεί θα μπορούσες να το πεις.
Εντάξει πριν βιαστείς να μου απαντήσεις πως φταίω, να σου πω πως και εγώ απο τη φύση μου δεν είμαι του προγράμματος και πάντα βγαίνω εκτός λόγω της μανίας μου να τα προλάβω όλα, σήμερα- σαν να μην υπάρχει αύριο. Άλλες φορές αυτό μου έχει αποβεί κερδοφόρο μιας και οι κόποι μου απέδωσαν καρπούς και άλλες φορές έχω καταλήξει με υπερκόπωση στο κρεβάτι. 

Κριός παιδί μου, τι να πείς; 

Το σημαντικό είναι πως μέσα απο  την έντονη καθημερινότητα των τελευταίων χρόνων, έμαθα πως το σημαντικότερο πράγμα είναι να μη σταματάς να κινήσαι. Η εγρήγορση είναι υγεία!Μαθαίνεις, προσπαθείς, εξασκείς το μυαλό σου, ανοίγεις τους ορίζοντές σου! Τελος πάντων δεν μένεις αδρανής.

Και όταν δεν μένεις αδρανείς ψάχνεις, ψάχνεσαι!
Και όταν ψάχνεις, ψάχνεσαι...βρίσκεις. 

Έτσι λοιπόν και εγώ, βρήκα μια ιδέα και θέλω να τη μοιραστώ μαζί σου.
Η ιδέα αφορά τη σχέση μας, τη σχέση που έχουμε αναπτύξει μέσα απο αυτό το blog.
Θέλω λοιπόν να σε ενημερώσω ότι έρχονται αλλαγές. 

Καλές ή κακές, εσύ θα το κρίνεις. Και θα ήθελα να μου το πείς.

Και ενώ αρχικά η δημιουργία της σελίδας αυτής είχε σκοπό να σου κρατάει συντροφιά τις ώρες που βαριέσαι, που ξεμεινες μέσα ένα Σαββάτο βράδυ, που η τηλεόραση έχει πάλι επανάληψη το Κωνσταντίνου και Ελένης όπου έχεις μάθει απέξω όλη τη στιχομυθία κλπ κλπ κλπ

Τώρα αποκτά καινούριο σκοπό ύπαρξης! Απο εδώ και στο εξής θέλω να συζητάμε μαζί προβληματισμούς, ιδέες, θέματα της καθημερινότητας. Θέλω να ανεβάσουμε τη σχέση μας επίπεδο και να υπάρχει αλληλεπίδραση. 

Το blog αυτό θα αλλάξει μορφή και θα χωριστεί σε θεματολογία, ώστε να μπορεί ο καθένας να βρίσκει εύκολα και γρήγορα τα θέματα που τον ενδιαφέρουν. Μέσα απο τη καινούρια μορφή της σελίδας θα με γνωρίσεις καλύτερα και ελπίζω να σε γνωρίσω και εγώ . Να γνωριστούμε ρε παιδί μου. Γιατί μπορεί η τεχνολογία να  μεγαλώνει τις ανθρώπινες αποστάσεις , αλλά πολλές φορές μας φέρνει και πιο κοντά. Και αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης μου ιντερνετικά. Να έχεις μία καινούρια φίλη που μπορείς να συζητάς και να εμπιστέυεσαι. Φυσικά έτσι το αντιμετωπίζω και εγω. Γι'αυτό δεσμεύομαι πως ότι γράφεται (και έχει γραφτεί μέχρι σήμερα)είναι αυθεντικό. Η ειλικρινής μου άποψη. Σε περιπτώσεις που κάτι έχει ειπωθεί ή γραφτεί αλλού ΠΑΝΤΑ αναφέρεται η πηγή.

Ή έχουμε σχέση ή δεν έχουμε.

Έχω μεγάλο ενθουσιασμό να σου πώ όλα αυτά που σκέφτομαι να κάνω εδώ μέσα. Αλλά δεν θα το κάνω. Το μόνο που μπορώ να σου πώ είναι να με περιμένεις και θα σε ανταμείψω!
Μεχρι τότε να χαμογελάς, να περνάς καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου!


 xxx
Λίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου